j.

Buh..

dessa dagarna har jag gråtit mycket.

Igår kväll helt plötslig, sms ifrån mamma, får reda på att en nära familj varit med om en trafikolycka… alla överlevde. Men jag blev så rädd att mina tårar inte kunde sluta rinna. Att veta att just de har varit med om det och att det kan hända vem som är hemskt.

Jag har även kommit på att jag vet inte vad jag ska göra! Jag blev kluven när jag kom på, fan vad jobbigt med jobb. och fan vad glad man skulle varit när man fortfarande gick  i skolan. Men jag vill inte plugga, jag vill inte jobba, jag vill bara ha sommarlov.! Sköna sommarlov.

 

Det är bara en depp tid just nu! men det blir säkert bättre i morgon :) Så allt är bra, eftersom jag är i Falköping hos baby!

 

pussj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0