j.

Söndags ångest till max
är det precis vad jag har just nu.
Jag har varit otroligt trött idag, sov till halv 12 och sov även en stund vid 18 tiden. Som kanske inte var det smartaste jag kunde gjort. Jag är expert på att sova vid 17 tiden, det är så som jag är som tröttast!
Så nu ligger jag i sängen och försöker sova!
Eller jag försöker att tvinga mig själv eftersom jag ska upp kl 06.00 för att gå till jobbet.
Kanske är det därför jag inte kan somna för jag är lite nervös för att jobba. Har inte varit på jobbet i en vecka.
Så nu ska jag sätta på Sunes Sommar och försöka somna. Älskar att somna till filmer i bakgrunden.
Kör på Sunes Sommar istället för Sunes Jul.

puss j.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0