j.

Dag 06 – Min dag
Min dag var till en början hemsk! Jag sov skit dåligt i natt och framför allt i morse.. Jag vaknade typ vid 3 och halv 4 och vid 5 och sen vid halv 6, ja ni fattar.. Så när jag vaknade ville jag inte gå upp och framför allt ville jag inte jobba. Hela morgonen pratade jag med David i telefon och sa hur mycket jag inte ville gå till jobbet. Men sen när jag kom fram till jobbet så ändrades allt och det var ganska kul att jobba idag. Så min dag såg ut att jag jobbade ifrån 07.00 - 16.30!

Nu ikväll så skulle jag precis hoppa in i duschen så ringde Albin på dörren och ville spela Tv-spel så nu sitter han i soffan och vi väntar på att David ska komma hem ifrån att han har åkt längskidor!

Senare ikväll blir det att titta på alla tv-program på tv! och lägga mig tidigt eftersom jag börjar 06.00 i morgon!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0