j.

Dag 07 – Min bästa vän
Eller rättare sagt mina bästa vänner!
ALLA mina nära vänner är mina bästa vänner. Jag tycker om alla lika mycket! Trots att jag kanske inte har kontakt med alla lika mycket som för några år sedan. Men jag vet att även om jag inte hör av mig så har jag dem som mina bästa vänner. 
Ett exempel är en av mina bästa vänner. Sara. Sp Sara. Banan Sara.
Vi träffades på mellanstadiet och har hängt ihop sedan dess. Jag kan alltid lita på Sara. Men framför allt så kan jag prata med henne. Jag vet att hon alltid är nära trots att hon är 48 mil här ifrån just nu. Jag har ett starkt minne som nästan gör mig ledsen. Det var på sommarlovet innan jag flyttade till Falköping. Sara bor en bit ifrån mig så jag var tvungen att cykla hem. Under tiden jag cyklade hem så började tårarna rinna eftersom jag insåg att jag skulle flytta ifrån mina bästa vänner och min familj. Jag insåg att jag inte skulle kunna cykla hem ifrån Sara mitt i natten.
Jag och Sara pratar inte varje dag men de dagar vi pratar så inser jag hur bra vän hon är. Det kan ta 3 månader innan vi pratar med det kvittar eftersom Sara finns där. Sara lyssnar och pratar. Sara är en av ALLA mina bästa vänner.

Och till ALLA mina vänner så är ni alla mina bästa vänner
Här är några av dem!


Kommentarer
Postat av: cajsa mohlin

BIGLOVE TILL DIG <3

2010-12-30 @ 17:57:52
URL: http://cajsamohlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0