j.

Idag är det egentligen Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag. MEN eftersom jag jobbar om dagarna så är det inte så roligt.. men i morgon ska jag ha på mig lite roligare kläder så jag byter dag! Så jag tar Dag 11 – Mina syskon
Så Dag 11 – Mina syskon
Jag har en bror, en lillebror. En riktigt bra lillebror! Han heter Jonathan men kallas framför allt för Jonte!
Vi växte upp med mycket lek och en hel del bråk. När jag flyttade till Falköping så har jag som hela familjen kommit närmre. Jonte och jag har blivit närmre och det känns riktigt bra! Jonte är grym på allt! Han är grym i skolan, grym på volleyboll och en grym lillebror!
Mest stolt storasyster var nog när Jonte fick all star team pris i våras och i somras när han vann silver i beachvolley.
Jag vet med stor sannolikhet att jonte kommer bli ngt grymt och jag är lycklig att få följa med honom på resan dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0