j.

uppdateringen kommer nu.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Jag hade en hemskt julafton.. har sagt till alla att det var bra, men den var inte bra jag kom till mormor på julafton och jag skulle egentligen kommit hem till Svedala den 23 men så blev det inte. När jag kom fram till mormor hade jag hemskt ont i huvudet och var trött som sedan efter den lilla mat jag åt blev till ett migrän anfall och jag sov bort hela julafton.

De dagarna jag var hemma var underbara! Jag låg i soffan och bara myste. Jag åt tapas dagen efter julafton. Jag vet med all säkerhet att det bara var vår familj som åt tapas dagen efter julafton men det är så vi är i Familjen Lindberg.

Sista dagen jag var hemma skulle jag även hem. Fast först Tandläkaren, jag fick två alternativ att dra ut mina visdomständer eller slipa på dem. Fegis som jag är så valde jag att slipa på dem (som jag ångrar idag, eftersom jag har hemskt tandvärk). Efter tandläkaren så va det mellandagsrean som gällde för mig och mamma, eller speciellt för mig. Eftersom mamma hatar folkmassor och jag älskar när man får trängas för att hitta det bästa plagget!

Nu är jag i Falköping. David kommer hem i morgon och jag längtar efter honom!
Jag fick även reda på att idag att jag har bara jobb till en vecka efter jul. Jag ångrar nu varje gång jag har svurit åt att jag inte orkar jobba och vad jag hatar ost jobbet.. För jag kommer sakna pengar som kommer in i slutet av månaden...
Så nu istället blir det att Glida runt Hänga runt & Låna pengar.
puss j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0