j.

Varje morgon vaknar jag av att jag har ont i mina käkar eftersom jag biter ihop så hårt på natten.
I morse så vaknade jag och jag kunde inte öppna munnen eftersom jag har bitit ihop så hårt i natt på min visdomstand som håller på att komma upp där nere. Så min dumma visdomstand där uppe trycker på de andra tänderna där nere när jag äter eller som nu sover..

Jag var hos tandläkaren i måndags men då slipade jag bara på tanden där uppe för att detta inte skulle förekomma. Så idag tror jag nog att jag kommer få dra ut min visdomstand där uppe. Eller så får jag någon antibiotika för min svullnad.. Jag ska inte tänka för mycket vad som kommer hända eftersom det kommer få mig att bli mer nervös. Jag är redan hemskt nervös för det är en ny tandläkare och jag kanske kommer dra ut en tand idag (?)!! + att ingen bedövning fäster på mig så jag kommer behöva typ 4 bedövningssprutor..

Så jag ska var där uppe vid 11. Så jag får nog börja gå vid 10 tror jag. Mamma sa att jag kunde ta taxi men jag tar hellre en promenad för att jag behöver rör på mig. Men det känns hemskt att missa jobbet för jag har så ont i min käke. Eftersom jag inte har jobb så länge behöver jag all jobb jag kan få. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0