j.

Så några timmar efter tandläkarbesöket.
Jag var darrig och rädd för att gå in till tandläkaren, en ny tandläkare som jag aldrig har varit hos innan och jag har lite sträck för dumma tandläkare.
Men dessa tankar försvann snabbt när jag kom in hos tandläkaren! Både tandsköterska  och själv tandläkaren var jättetrevliga. och framför allt så tyckte tandläkaren synd om mig, och alla som gör det blir snabbt mina vänner!

Jag fick reda på att jag hade blivit inflammerad i hela tandköttet och därför den hemska smärtan. Tandläkaren sprutade in lite bakterie dödaden men hjälpte dock inte jättebra så jag fick penicillin. Tandläkaren plågade mig ganska rejält genom att trycka på de ställena jag hade mest ont och fy tårarna bara rann.

Just nu känns allt så bajs, eftersom det är bara jag som lyckas med det här! Jag får inflammationer över allt. Så penicillinet har jag ätit tusen gånger!

Nu har jag precis vaknat och missat att ringa jobbet och berätta detta hemska, och måste snabbt börja städa upp här innan David kommer hem! Har börjat lite men har disken kvar!

Det bästa med dagen var att mitt paket ifrån H&M har kommit :D :D
puss j.

Kommentarer
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du ett extra gott skratt om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta de där extra skrattet ! :)

2010-12-29 @ 17:45:04
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0