j.

Dag 1 - Om mig
20 juli 1991 så föddes jag på Trelleborgs BB. Jag är alltså en sommarflicka ifrån top till tå.
När jag var 6 år flyttade jag och min familj (mamma,pappa&lillebror) till Svedala. I Svedala flyttade vi in i ett gammalt dagis men som var renoverat. Jag började på Roslättskolan som var ca 3 min ifrån mitt hus och jag där gick jag i skolan tills jag skulle börja 6an. Då förflyttade vi oss till Örtagården. När högstadiet kom så var det Centralskolan som väntade på mig och lika så alla nya utmaningar. Jag hade många utmaningar redan då och det har jag fortfarande.

En utmaning var att välja gymnasiet. Jag valde att börja på ett volleybollgymnasium som låg i Falköping. Alltså var jag tvungen att flytta 48 mil ifrån min familj och mina vänner. En utmaning. Att det blev volleybollgymnasium var inte konstigt, jag är nästan född i en volleyboll hall när både mamma och pappa har spelat på elitnivå och har även tränat. Under min volleybolltid har jag hunnit ta både sm-guld, sm-silver och sm-brons. Men jag har under tiden jag spelat volleyboll hittat en annan passion ; Beachvolley som jag brinner för. Där har jag även vunnit sm-guld och några sm-brons!

I somras tog jag studenten efter att klarat av en annan utmaning. Jag klarade av att ta studenten efter 3 tunga år med volleyboll & skola.

När jag gick i slutet av 2an, så träffade jag en fin fin kille. Som fortfarande en fin fin kille och den fina killen är min pojkvän, David. Just nu så bor vi tillsammans i Falköping. Jag stannade kvar här efter gymnasiet. Jag jobbar även på falbygends ost tills vidare, jag har jobb fram till jul som det ser ut. (men håller tummarna för att det blir mer).
Framtiden ser väldigt lugn ut för mig, jag älskar att planera men jag älskar lika mycket att ta det lugnt och bara ta det som kommer!

Kommentarer
Postat av: jennifer

kul att du hoppar på utmaningen julia! :)

så fin bild på dig och cj :)

2010-12-08 @ 21:54:38
URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: karolina

den e fin den första bilden på dig, så lite. haha

2010-12-09 @ 08:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0