j.

Dag 02 – Min första kärlek

Visst var man kär när man gick i lågstadiet men jag tror nog att jag blev riktigt förälskade för första gången när jag var på Kreta. Det var sommarlovet mellan 8-9, jag och min familj åkte till Kreta och inte visste jag att jag skulle träffa en kille där.
Jag har alltid varit blyg med killar inför min familj, framför allt min pappa.. Så att träffa någon på ett hotell där min pappa vakade över mig var inte lätt.

Jag kommer ihåg att jag levde i en dröm. Det började först att vi blev vänner eftersom han hade en lillebror som var lika gammal som min bror. Vi spelade fotboll och lekte i poolen alla fyra tillsammans. Men sen en kväll så tog hand min hand och vi höll varandra i handen. Nästa kväll kysste han mig. Jag levde i en dröm en äldre kille kysser mig!

Vi gömde vår romans framför allt eftersom min pappa är som han är. Vi kysstes i hissen på väg upp till hotellrummen. Vi gjorde allt i smyg. Men sen kom dagen då han och hans familj skulle åka hem. Jag var otroligt ledsen den sista veckan vi var kvar i Kreta. Men lyckan kom tillbaka när vi kom hem, vi blev tillsammans även om det var ca 50 mil mellan oss. Vi träffades en gång på Liseberg och höll kontakten via internet. Men det tog slut. Mitt hjärta blev verkligen krossat. Men jag kan nu tänka tillbaka till den här tiden och bara le.
Är nästan 100% säker att bilden
är ifrån Kreta...
Men min bästa och största kärlek är så klart David! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0