j.

Dag 03 – Mina föräldrar
buh varje gång jag tänker på mina föräldrar börjar jag att gråta typ. Jag har inte bott hemma på nu snart 4 år och har då inte träffat dem så mycket! Därför saknar jag dem hemskt mycket!

Jag har en mamma och en pappa! Mamma heter Annette och pappa heter Ulf. Båda två har ett stort intresse och det är volleyboll. Som jag skrev innan så är jag typ född i en volleyboll hall och lika så uppväxt i en. Mamma och pappa träffades på en beachvolley turnering! Det var pappa som fick mig att börja spela volley. Pappa har alltid varit min tränare och är det fortfarande kan man säga. Pappa älskar att träna på mig och min bror. Jag uppskattar det mycket, trots att det kan vara jobbigt ibland. Pappa tycker även väldigt mycket om tv-spel och allt annat som känns för ungdomligt för honom! Mamma är som alla andra mammor tror jag, för mamma har alltid rätt. Alltid jag förstår inte hur hon tyckas. Mamma precis som pappa älskar volleyboll, mamma har även vunnit sm-guld i beachvolleyboll. Både mamma och pappa har stora intressen för att resa och det är jag jätteglad för. De har varit och tittat på OS i Athen och jag är säker på att vi kommer åka till London och titta på OS!  Jag har upplevt både New York, Thailand, Grekland tillsammans med min familj och kommer blir fler ställen är jag säker på!

Om jag ska säga vem jag är mest lik.. Hmm. Jag har mammas näsa och pappas kropp. Långa armar och ben. Jag har lika dåligt immunförsvar som pappa. Jag blir lika stressad som mamma. Jag älskar mina föräldrar jättemycket. Efter jag flyttade har jag kommit mycket närmre dem, speciellt min mamma. Jag har alltid varit pappas lilla prinsessa. Men nu kan jag prata med mamma om allt och det känns så otroligt bra. När jag kommer hem så är det stora samtals ämnet runt middagsbordet oftast volleyboll. Men det är bara kul att hela familjen brinner för något tillsammans!

puss, jag älskar er två!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0