j.

det var längesen
jag både skrev och i detta fall var sjuk.
Så i morse kände jag att min mage inte var med mig. och jag hade all rätt till att tänka så eftersom efter ha somnat om så vaknade jag av att jag sprang till toaletten för spy.
Så jag ringde jobbet och berättade att jag var sjuk. Så idag har jag sovit och tittat på film och vilat. Jag mår fortfarande inte bra, magen är inte med mig och jag har fått feber.
Men med allt detta så är jag stolt över att jag inte har varit sjuk på länge.
Och när jag är sjuk så blir mitt så kallat "shopping" beroende fram...
Har många dagar irad tyckt upp H&M hemsida och kommit till den sista delen innan man betalar men jag har varje gång avslutat det!
Men ikväll så slog jag till det blev en klänning och en rosa fin fin fin kavaj.
mer om helgen kommer kanske i morgon om jag orkar!
puss j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0