j.

Det tog slut lika fort som det började.

Typ så kan jag summera beachsm för min del den här gången.

Emma och jag kom till en kvartfinal där vi fick möta Ida och min söta Sara. Vi spelade jämt då och då. men det räckte inte. De kändes piss, eftersom jag kan, jag kan inte förlora!

 

Efter matchen fick vi höra att vi många var förvånade, de trodde inte att vi kunde spela så här bra som vi gjorde. och de kändes bra! Vi fick visa för många att vi är duktiga men inte mer än det.

 

Idag följer jag med in för att titta på min Jonathan, han kom till Semi igår. Han ska alltid ha turen med sig. Det var i U17 och idag ska ha spela U19. Så det är bara att heja på!

 

Puss j.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0