j.

Som sagt så är jag i Falköping nu..
Det tråkigaste är att nu när jag är i Falköping så jobbar David.
Så det händer inte så mycket om dagarna. Det gör inte så mycket egentligen, för jag älskar att bara ligga framför tv och inte göra något! Men det kan även de blir lite långtråkigt!..
Så jag har blivit "lyxfru" i Falköping.. Jag går och städar lite i lägenheten om dagarna, jag lagar god mat, jag tränar lite, och jag går ut på stan och bara tittar (!!!)
Fast idag så regnar det som fan, så jag låg i soffan och gick in på Nelly.com och såg att de hade REA! jätteyes!
Så jag beställde hem två klänningar! och det tycker jag att jag är värd, det blev en liten egen försenad födelsedag present :)
puss j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0