j.

Efter att ha varit sjuk i två dagar nu så finns det inte så jättemycket att göra.. Har redan tittat på alla filmer på tv och tittat på facebook för mycket. Så tipsade pappa om att lyssna på sommarpratarna på P1. Visst, jag visste vad det var innan. Jag hade även lyssnat lite på det innan. Men det har aldrig fastnat riktigt, har inte haft tid, och ja jag kan komma med många fler bortförklaringar varför just jag inte har börjat lyssna på dem.

 

Så efter igår har lyssnat på Fredrik och Filips sommarprat som de "pratade" förra året. De pratade om sin första resa till USA, Wow de två är grymma. Jag låg i sängen och ville somna, men det gick inte eftersom jag hade ett leende på läpparna hela de 40 min som de pratade. Efter Fredrik och Filips prat så fortsatte jag att leta efter roliga och intressant pratare. Nästa jag hittade var Måns Zelmerlövs, och visst alla kanske inte tycker han är intressant och bla bla. Fast jag har alltid gillat honom och jag började lyssna och hade fortfarande en plan om att somna till det. Men icke. Jag lyssnade och lyssnade och det var så intressant. Han berättade om hur han växte upp, eller hur hans skolgång gick och vad han gjorde efter. Han slutade sin historia med att berätta om hur det var att vara med om Tusnamin annandagen 2004 i Thailand. Han berörde och det fick mig nog att tänka  varför kan jag inte göra en sommarpratar(?) eller åtminstone en sommarskrivare.. (!) Så här varsågoda ( :


Kommentarer
Postat av: karro

beach i veckan?

2010-07-12 @ 09:36:38
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0