j.

Har haft det underbart de senaste dagarna.

I måndags kväll kom jag på att varför inte åka till Liseberg i morgon, så vi drog ihop ett lite gäng (Jag, David, Albin, Olof, Johan & juliaK) och åkte dit! Efter många åk på Liseberg och mycket godis vunnit drog vi till Kungälv för att sova där.

 

På onsdagen blev det U21 tävling för mig och Emma. Det gick bättre för oss den här gången än förra helgen! Det blev vinst, en myströja men framför allt rankingpoäng!!! Efter beach var det ut till båten. Vi åkte på ett riktigt stilla hav och bara myste och badade.

 

Jag, David och Albin stannade kvar en extra dag och använde den dagen till att sprätta lite pengar inne på Ikea. Det blev mest tyg som vi köpte. blått och vitt, rött och vitt. Vi ska försöka göra fint i lägenheten nu när vi båda har lite semester.

 

Nu myser jag i Falköping. Som jag har gjort många dagar, och ska göra det många dagar till! Har precis kommit hem efter har varit ute och sprungit. wow. Mötte nog 5 tjej gäng som skulle på fest, jag kände mig stolt som var svettig!

 

puss j.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0