j.

I morgon är det ingen vanlig dag..

nej för det är min födelsedag hurra hurra hurra.

Min första födelsedag jag friar utan mina föräldrar och lillebror. Det känns konstigt. Har inte tänkte på det så mycket innan, men nu när det inte är så länge kvar till jag fyller 19 år så börjar tankarna komma igång.

I morgon kommer jag fria min dag med David och hans familj. Jag har redan fått min present av David, en underbart fin sommarblus som har köpte när han var i Stockholm.

Visst kommer det kännas konstigt att jag inte kommer få några presenter i morgon. Jag har alltid blivit väck av mamma,pappa&jonte som kommer in i rummet och sjunger och ger mig frukost på sängen. men i morgon kommer det vara annorlunda. Jag vet inte hur David firar födelsedagar ( david fyller år tidigt i Januari så jag har alltid haft lov då).

 

nu känner jag bara för att gå och lägga mig och vakna upp och friar min första födelsedag utan mina nära och kära. Kanske betyder det här att jag börjar bli vuxen…

 

puss j


Kommentarer
Postat av: karro

Grattis Julia :)

2010-07-20 @ 08:37:28
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0