j.

oj oj vad de har hänt mycket…

eller inget alls. Jag har typ bara fyllt år, det firades med att David kom och sjöng för mig på morgon och bjöd på frukost på sängen och sedan var det lunch på stan och sedan vidare till Skövde :) På kvällen sen blev jag firade ute hos Davids mormor&morfar!

annars har det inte hänt så mycket. Det är skönt på ett sätt, att de inte händer så mycket. men till slut blir jag uttråkad. Jag måste göra något har jag känt nu dessa senaste dagarna.. Så idag ska jag träffa Cissi och vi åka med David & Albin och spela minigolf i Skara!

 

I morgon så tar jag tåget till gbg tidigt på morgon för att åka med Emma och hennes mamma till Falkenberg. Det kommer bli vår sista beachtävling innan SM!

 

puss j.



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej!

Tänkte bara önska dig en fin fredag! :)

2010-07-23 @ 12:02:08
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0