j.

Buhh, nu har jag varit hemma i 3 dagar och jag är så otroligt rastlös. Kanske är det för jag är sjuk med, jag har hals ont och hostar. Så om det inte hade varit för det så hade jag kunnat träna eller göra något annat kul. Nu har jag mest packat upp allt ifrån Falköping. Alla kläder har fått sin plats i min nya egna hem gjorda garderob (!)
I morgon börjar saker att hända ; ska till badet och börja prata om tider jag ska börja där. Sen funderar jag på att springa en runda efter det.
Det är jobbigt här hemma, det var längesen jag var ifrån David. Visst han var i Turkland för någon vecka sedan, men då var det så mycket studentfester och liknande så man tänkte inte på det. Men det är skillnad nu, eftersom vi vet inte när vi kommer träffas.. Vi vet inte när han jobbar eller jag jobbar än.. så det är bara att vänta ut tiden helt enkelt.
++++ jag kan inte hoppa över en rad, jag får damp! Nu ser det ut som jag inte vet att man ska använda styckesindelning men det vet jag..
saknar Simon med, men tur att Skype finns då! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0