j.

Det här inlägget är bara för att systrarna Karlsson sa att jag skulle uppdatera ! och det var sant det behöver jag :)

Så här kommer en uppdatering på vad som har hänt!
Jag har börjat jobba på mina jobb.. fick ett extra nu när jag började jobba på badet. Jag började jobba på sommarsporren, jag lär ut volleyboll ifrån halv 10 till halv 4 om dagarna och efter det jobbar jag på badet till kl 19. Så jag har att göra om dagarna!
I helgen spelade jag & Emma vår första open tillsammans för i år. Och det gick bättre än vad vi trodde när vi såg vem som skulle vara med! Vi tog oss till en kvartfinal, men vi kunde gått längre det kände vi båda! Så den 3 juli ska vi göra bättre ifrån oss :D
Igår var det beach igen, den här gången lite träning med systrarna Karlsson och Polisen! Kul kul!


Midsommar snart och jag ska jobba! Men va fan, midsommar är så överskattat tycker jag och jag har inget planerat ändå så jag tänkte lika bra att jobba :)


Så nu blev det lite mycket kanske! Kommer nog lite små inlägg snart!

puss.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0