j.

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!
FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN!
att jag klarade det här var ett mirakel.. Jag klarade att gå ut skolan, jag klarade alla min jävla hemska prov och inlämningar! Jag klarade allt som har känt så långt bort, som har känt så svårt och omöjligt! JAG KLARADE DET!
Nu sitter jag här en tisdags kväll och jag behöver inte gå och lägga mig för jag ska till skolan i morgon.. eller ju egentligen måste jag det för jag ska till skolan i morgon! Jag har böcker att lämna in, jag har ett skåp att tömma, jag har e blomma att lämna till Britt! Så i morgon ska jag till Ållebergsgymnasiet för sista gången i hela mitt liv och det känns så otroligt bra.
Något som känns mindre bra är att jag lämnar Falköping på fredag morgon. Jag har redan lämnat det mest, jag har lämnat min lägenhet och sagt hejdå till alla min fina volleybolltjejer, jag har sagt hejdå till alla mina vänner i skolan. De som man bara träffar i skolan men som har betytt så mycket, alla som har fått mig på bra humör, det är ni som har fått mig att orkar gå till skolan när jag har mått skit.
och skit det har jag mått, jag har inte orkat mycket. Jag har hatat skolan, jag har hatat volleybollen. Men nu tillslut har jag insett att jag kommer att sakna allt jag har hatat så mycket!
Jag har så mycket att skriva.. men jag tänkte göra en bildbomb nu så
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0