j.

åh nej inte igen!
Det händer mig samma sak varje gång jag går in på hm.com nelly.com..
Jag beställer något!
Det är så kul att shoppa, men jag säger bara stackas min plånbok.
Den går inte att låta bli!
Så förra veckan blev det en klänning ifrån Nelly!
Det var en sommarklänning, men fan den kommer jag ha kvar till sommaren!
Precis beställde jag hem en rödklänning som är perfekt till alla jultillfällen i jul.
Lovar att det kommer komma minst 4 tillfällen, eller 3 åtminstone!
Sen en hösttröja som jag har behövt införskaffa mig länge!
(Fast jag köpte 2st förra veckan.....)
Men en sak vet jag, jag kommer vara snyggast på alla jultillfällen hihi :D
puss j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0