j.

ojojoj
Jag har ju länge väntat på ett jobb.
Edvin har tipsat mig om att söka på Falbygdens ost
men jag har aldrig fått tummen ur att ringa..
eller rättar sagt jag har inte vågat ringa..
men så får jag ett sms av Edvin i morse.
Vill du ha ett jobb eller?
självklart svarade jag
så Edvin gick till bossen och tipsade om mig och hon skulle ringa mig lite senare!
Så för en stund sedan fick jag ett telefon samtal och när det var slut hade jag bestämt
ett möte i morgon med henne och se hur allt gick till på jobbet och om det passade mig!
Så om det går bra i morgon så behöver det här inte vara en blogg som följer mig när jag letar jobb!
puss .j

Kommentarer
Postat av: Karolina

jag gillar att du uppdaterar och jag hoppas du får jobbet. :)

2010-11-09 @ 09:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0