j.

Efter måndagens goda nyheter
så var det dags för tisdagens goda nyheter
nytt jobb på G, eller jag har ju anmält mig till att vara vikarie på olika förskolor i stan.
Så det ringer på tisdags morgon och frågar om jag kan vara vikarie och självklart säger jag.
Detta här ångrade jag när jag kom hem efter ha jobbat hela dagen.
Först så var det jobbigt att ha 10 små ungar omkring mig hela dagen, skrikande, gråtande och gnällade ungar!
Så jag är mycket glad över att jag har fått ett jobb på osten istället, för som det känns nu så är inte intresserad över att blir förskolelärare! BIG NO NO! Speciellt när det är snö ute och man får en massa snö på sig.
men visst finns det små guldklimpar med! Små söta ungar man bara vill krama och ta med sig hem!
puss j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0