j.

Efter en hel dag
städning är jag riktigt nöjd med vad jag har gjort.
David är i Skövde och festar till det ikväll + att han har jobbat hela dagen så jag har varit själv och kommer vara det nu hela kvällen...
Nej men jag är nöjd med vad jag har gjort idag!
Har städat hela dagen. Detta såklart för en anledning
En riktigt bra anledning!
MAMMA&MORMOR kommer i morgon!
Mina två favoriter till tusen!
Så i morgon blir det shopping i Gbg med mamma,mormor och en till favorit min moster! Mia!
Det blir 3 M favoriter MAMMA MORMOR OCH MOSTER MIA!
Sen efter halva dagen i Gbg blir det tåg till Fkp för att visa speciellt mormor lägenheten och andra roligheter i Falköping.
Sen sover de över här.
Söndagen blir det mer släktningar, fast på Davids sida. Det blir Fardagsmiddag i Gbg.
puss j.
Förhoppningsvis så försvinner min nervositet inför jobbet på måndag under helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0