j.

Dag 1.
Fy nu är jag trött.
Igår var jag riktigt nervös hela dagen, hade en hemsk huvudverk hela dagen och det var nog endast för att jag var nervös inför att börja jobb. Fick även lite panik eftersom jag har inte jobbat innan så "allvarligt". Har sommarjobbat, men då har man varit liten tycker jag. Men nu var det allvar.
Men dag 1. Det gick bra. Alla var snälla, trevliga men framför allt hjälpsamma. Fick mycket hjälp och mycket INFO. Informationen bara flödade. Men jag lärde mig redan dag 1. Det kändes nu som om jag förstår lite, men inte allt.
Jag skär ost och packar ost i plast. Men det luktar skit! Jag har blivit äcklad av mycket doft nu den senaste tiden och då kom jag inte till rätt ställe för att undvika äckliga dofter! Men förhoppningsvis så vänjer jag mig.
Jag vänjer jag nog med att jag tycker det är jobbigt med! För det är jobbigt att jobba. Liksom man hör det på namnet, Jobbigt är det med jobb !
puss j.

Kommentarer
Postat av: karin

jobb är jobbigt, det är bara så det ska va .puss

2010-11-18 @ 20:06:47
URL: http://karinannamaria.blogg.se/
Postat av: jennifer

vad kul att du är inne och läser julia :)



och ja, jobb är jobbigt. håller lite med karin också. jag kämpar med tobaksluft istället för ostlukt :) men lycka till på jobbet, hoppas du trivs bra!

2010-11-19 @ 14:14:22
URL: http://jennifer89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0