j.

mycket
längesen jag skrev jag vet.
men jag har tänkt många gånger uppdaterat, har tusen inlägg i utkastet men samtidigt jag har börjat skriva kommer jag på något att annat som jag ska göra eller att jag blev plötsligt dödstrött och det slutar med att jag somnar istället.
Senast jag skrev var det min första dag på jobbet. I fredags hade jag jobbat i 2 veckor redan! Två veckor!!
Helt sjukt.
Och helt sjukt kan jag börja nästan varje mening nu mera.
Eftersom det är helt sjukt jobbigt ibland på jobbet, nästan varje dag.
Det är helt sjukt så stressigt det är.
Det är helt sjukt så mycket det är att göra nu inför jul.
Det är helt sjukt så trött jag är när jag kommer hem.
Det är helt sjukt så mycket gladare jag kommer vara när jag få lön!
Så jag har det bra på jobbet, alla är fortfarande snälla. Jag behöver inte ha någon som går med mig varje gång jag göra något utan jag kan det mest nu. Så nästan vecka ska jag till och med jobba över. Börja tidigare och sluta senare.
Jag jobbar och sliter. Jag är stolt över mig själv som har klarat att jobbat i två veckor nu!
puss j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0