j.

Hade gjort allt
för att gå tillbaka till skolan igen nu.
Jag har inget att göra om dagarna.
Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv.
Jag har många drömmar, drömmar hit och drömmar dit.
Men samtidigt har jag ingen aning om vad jag vill göra.
Samtidigt som jag har all tid i världen att komma på vad jag vill göra,
trots det kan så har jag tröttnat på att inte har något att göra!
Så ja.. ge mig ett jobb!
Vikariebasen går inte så bra.
Sen suger jag på att söka jobb.
Jag har en fruktansvärd rädsla för att prata med personer jag inte har pratat med tidigare.
Samt jag hatar att fråga om hjälp, eller bara att fråga..
fy va jag är depp idag. jag ska ligga i soffan och tycka synd om mig själv!!!
tar nog en promenad och köper godis eller något sen för att det är mycket synd om mig!
puss j.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Okej då gör jag det, tack för hjälpen :D saknar dig gullejull <3

2010-11-02 @ 14:20:46
URL: http://mittgreklandsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0