j.

Åh nej!
Nu hände det igen..
Jag gick in på H&M hemsida och det var REA!
För blev jag arg eftersom det var REA på de kläderna som jag hade beställt i början av veckan.
Men skit samma tänkte jag!
Och samtidigt tryckte jag hem nya kläder!
Wieee för mig med buhhh säger kontot.
Men fan jag dör inte av det här!
Så brukar jag tänka, om jag inte dör av det eller någon annan dör av det så är det ingen fara!
Jag har sagt till mig själv på skarpen nu!
Jag ska inte köpa något på länge, jag ska inte köpa någon köpmat
Och jag ska klara det här! Nu ska jag äta det vi har i kylen och i frysen..
Sen kommer mamma och mormor nästan helg så då blir det att fylla upp kylen till toppen, alltså spara pengar där!
Kom även på när jag beställde kläderna att det är jul snart..
jul = inga pengar! men jag ska nog klara det här!
Allt löser sig!
puss j.
Allt det här för 300!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0