j.

Jag ska ge ett tips!
Om du åker till New York (eller något annat ställe där affären finns) så får du inte missa att gå och shoppa på Forever21.
Det kan nog vara världens bästa affär!
Det finns ett stort utbud av kläder, allt ifrån klänningar till jackor till smink.
Åh, bara jag tänker på Forever21 så ryser jag i kroppen.
Inte bara att det är så stort utbud, det är billigt! Det är billigare än H&M.
Det är det som lockar mig mest att tycka om Forever21.
Så bara för att göra mig själv arg och ledsen att jag inte har någon möjlighet att komma till någon Forever21 på ett tag gick jag in på deras hemsida och drömde mig bort ibland deras bra priser.
Så här kommer lite av det jag gillade bäst på hemsidan idag :
Först den här jackan! Den kostar 27,80 dollar det blir i svenska kronor 190 kr!
19,80 dollar 135 kr27,80 dollar 190 kr
19,80 dollar 135 kr32,80 dollar 225 kr
Så dessa är mina favoriter just nu på Forever21!
Ska plåga mig själv ett tag till igenom att titta lite till på hemsidan
puss j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0