j.

Jag sa till mig själv
att jag skulle börja blogga mer nu när jag inte hade något jobb.
Att det här skulle bli en blogg som skulle följa mig när jag letade jobb och tog körkort.
: Jävla bajs körkort kommer jag nog aldrig ta.. inte efter dagens körlektion.
Jag körde nu på kvällen. Jag körde även landsvägskörning.. Jag var nervös som fan som alltid när jag ska köra.
Men det kändes bra till en början, vi körde och det blev mörkare och mörkare. Det blev jättemörkt i bilen så jag såg inget ner liksom. Jag körde landsvägen bra, riktigt bra för att vara första gången tyckte jag!
Jag har haft problem innan med att växla, asså veta var ettan eller kanske inte ettan tvåan men det högre fyran och femman..
Så vi kommer nu in om stan igen, det är nu jättemörkt och jag ska växla ner ifrån fyran till trean. Så jag har ganska högfart.. Jag lägger inte in den i trean utan i ettan!! buhhg jag börjar svettas och får lite panik då ska jag växla upp till tvåan, tror ni inte då att jag lägger i trean istället! men som tur var så var vi efter den här hemska incidenten klara med körning och jag fick gå istället!
Jag trivs med att gå. Jag blir så nervös av att kör bil. Men det är ganska kul ändå. När jag hittar rätt växel..
Och jobb : Jag ska på registrering och info om vikarebasen i morgon! förhoppningsvis får jag lite jobb inom det!
puss j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0