j.

Vet ni vad jag kom på?
Att jag hade en blogg som jag inte har uppdaterat på år.
Så här kommer ett långt inlägg om vad som har hänt under den tiden jag inte uppdaterade.
  1. Först så blev det helg och NM började i stan. Elin kom till stan och vi åt och festade.
  2. Det var en lyckad lördag kväll, många fina personer omkring och jag var glad.
  3. Jag var mindre glad dagen efter när jag kl 13.00 skulle på 90år kalas på David sida. Fy fan.
  4. Veckan kom och jag insåg att jag bör nog ta tag i livet.
  5. Måndag och tisdag gick sen tog jag tag i livet.
  6. Jag gick ner till körskolan och klarade fas C! wiehoo
  7. Igår satt jag hela dagen och fixade med mitt CV, ringde runt hit och dit.
  8. Sedan idag fruktade jag min rädsla och gick och lämnade mitt CV med lite hjälp av Karin.
Nu kanske ni förstår varför jag inte bloggar så mycket.
Det händer inte så mycket i Falköping. Fast hösten börja komma, och då bör det hända något tycker man.
På söndag åker jag hem till Svedala tillsammans med David. Under tiden när jag är hemma ska jag hinna med så otroligt mycket. tandläkaren.träna.titta på golf.shoppa.träna.träffa nära&kära.till på golf.
Så förhoppningsvis kommer det ett roligare inlägg en annan dag!
puss. j
Det hände ingen större olycka på 90års kalaset. det var jättegod mat.
Jag hade körlektion med Jörgen med kom jag på. det gick jättebra.
Simon har fått ett halsband som han inte gillar. det är fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0