j.

Snart ger jag upp
eftersom jag inte orkar söka fler jobb via internet längre.
Tror jag har sökt alla jobb som finns via internet!
Jag ska ta mig i kragen att gå ut med mitt CV
men
jag har en rädsla och den rädslan är som vilka rädsla som helst.
Jag är rädd för att fråga personer eller bara prata med personer som jag inte känner.
När jag var liten vågade jag inte prata eller bara säga att jag skulle ha en biljett till Malmö på bussen.
Så nu är min rädsla att gå ut till affärerna att ge ut mitt CV.
Att säga Hej, här har ni mitt CV hoppas jag hör ifrån er.
Många kan nog känna men vaddå. Det är inget att vara rädd för.
Men jag brukar jämföra det med allt, min mamma är rädd för att flyga, min mormor är rädd för ormar
och jag är rädd för att prata med personer jag inte känner, eller fråga efter hjälp.
Därför är jag väldigt bra på att ta hand om mig själv, jag hittar oftast på flygplatser eller andra stora platser eftersom jag letar hellre själv än att fråga någon jag inte känner efter hjälp.
Allt jag vill är att få ett jobb, litet som stort.
Så om ni vet någon som har ett ledigt jobb. Så hör av er.
Förlåt för ett tråkigt inlägg men det är de här jag känner nu.
puss j.
Hade körlektion idag. gick riktigt lös bajs.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Usch va jobbigt att ha en sån rädsla som du verkar ha! :(

Jag sitter i samma sitts som dig = arbetslös, och även jag håller på att ge upp. Finns ju inget att söka, och även om man söker så får man ju alltid nej. Man e ju tyvärr inte ensam om att söka jobben direkt! :(

Håller iaf tummarna för både dig och mig! ;)

Lycka till!!!

2010-09-15 @ 10:15:09
URL: http://jessiklein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0