j.

Trodde jag hade blivit frisk för alltid
men icke, känner mig hela borta typ! helt yr och febrig..
så idag ligger jag nerbäddad i sängen med datorn och på datorn ser jag på One Tree Hill.
Som är förutom min favoritserie och min älskling just nu,
jag drömmer om det jag pratar med David oavbrutet om serien.
Så när jag ligger i sängen och tittar på One Tree Hill och mår dåligt.
Ringer det på dörren..
Sen låter det i brev inkastet!
och Jag har fått min kläder :D jaaaaa!
senare kommer nog bilder om jag orkar! men jag är nöjd..
jag mår redan lite bättre och ska försöka gå en runda senare idag.
puss j.
Jag skiter i körskolan idag och tar tag i det i morgon istället.
även om jag lovade Jörgen att klara Fas B tills på  (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0