j.

efter att jag har skrivit ut 6 gånger
så klarade jag äntligen Fas B.
Jag tog tag i mitt liv och slet mig ifrån One Tree Hill
och gick ner till körskolan i morse.
Satt där i 2,5 h och till slut klarade jag det!
Skönt nu efter, även om det inte är något stort så är det för mig!
Jag log hela vägen hem, jag log eftersom jag visste jag hade äntligen klarat ett prov till.
Att känna att jag äntligen har klarat något och för en gångs skulle inte missat ett prov.
Nu väntas några avsnitt till av One Tree Hill och sedan blir det att sova tidigt i kväll eftersom
det är tidig körlektion i morgon :)
puss. j
Jag älskar David!

Kommentarer
Postat av: Lisa M

Kämpa på Jullan! Det fixar du :)

2010-09-09 @ 22:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0