j.

jag har ett stort problem.
Jag blir alltid nervös för saker. Speciellt när jag är osäker på vad som ska hända, alltså när jag inte har kontroll. Fast man kan säga att jag blir nervös inför allt, och speciellt rädd. Jag blir nervös inför varje volleyboll match, jag kan bli nervös när det är någon musik tävling ( som nu senast melodifestivalen ). Fast de största problemet de senaste månaderna har varit körskolan..
Jag har mått så illa på morgonen eftersom jag är så nervös så vänder sig min magen ut och in och jag får springa till toaletten..
Men alltid (nästan) behöver jag inte vara nervös eftersom allt ordnar sig.
Idag var det halkan för min del. Och igår kväll sprang jag till toaletten för att jag mådde så illa för jag var så nervös.
Men när jag kom till halkan så var det inte så farligt som jag hade målat upp det. Det gick bra, jag snurrade inte runt, jag tyckte nästan det var lite tråkigt, men det var en häftig känsla att köra själv.

Så jag har en ny utmaning i mitt liv att övervinna! Att inte bli så nervös. Att inte måla upp det värsta. Utan tänka på att allt kommer fixa sig. Det gör inget att jag gör fel.!

puss j.

Kommentarer
Postat av: Karolina

jag blir alltid också nervös inför allt. :) men det värsta är om jag inte blir nervös brukar de gå åt helvete. :) Så jag brukar stå ut med lite illamående, bara det går bra. :)

2011-04-08 @ 14:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0