j.

Idag är jag ledsen.
anledningar :
  • min mormor ligger på sjukhuset
  • jag fick 51 poäng och 52 var godkänt
  • jag har ingen aning fortfarande vad jag vill göra
  • jag hatar mitt hår, alltså saknar mitt långa hår, saknar till och med mitt blonda hår
  • jag är ledsen för jag har dyslexi
  • jag saknar mina vänner
  • jag saknar min pojkvän
  • jag vill inte plugga
  • jag har erkänt för mig själv att jag mådde skit på gymnasiet,ifrån dag ett till slutet
  • jag har aldrig haft ett mvg
  • jag är ledsen för jag inte har något jobb
  • jag är ledsen för jag tackade nej till jobbet i falköping
  • jag är ledsen att jag inte valde en linje som jag ville läsa
  • jag är ledsen för att jag är ledsen
  • men just idag är jag ledsen för jag har insett hur lite jag har lyckats med.
  • jag är ledsen för att jag tycker synd om mig, eftersom det finns fler som har det mkt värre än mig.
  • men idag får det var synd om mig eftersom jag inte klarade teoriprovet idag.

Kommentarer
Postat av: Lisa M

Lilla Julia!



Forstår att det känns tungt nu - att inte fixa ett teoriprov tar på krafterna. Särskilt när jag vet hur mycket tid och kämpar glöd du har lagt ner. Men att inte fixa ett teoriprov är inte heller världens undergång, det måste en tjej som du också förstå. Efter motgång kommer medgång och nästa gång sätter du det. Nu är du invand med hur provet ser ut, hur det kommer att kännas och vad som väntar. Ge inte upp, det är det viktigaste. Kanske var det helt enkelt inte din dag idag? Jag tror att allt har en mening och om det är meningen att en sak skall ske så gör den det. Håller alla mina tummar för dig Jullan, det är du så värd!



Det är din tur nu, vinden har vänt. GE INTE UPP, PEPP!



Kram på dig! <3

2011-04-11 @ 21:49:32
Postat av: elin

älskade älskade jullan! jag finns ett samtal iväg, en tågresa eller ett sms. finns för dig! <3

2011-04-11 @ 22:14:11
URL: http://eluz.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh min fina Lisa!

Jag saknar dig! och det här behövde jag! Jag skulle vela ha dig här och bara prata ut med dig! Jag kämpar och kämpar! Det jobbigaste idag var att allt kändes så bra men ändå gick det inte bra. Men nu är jag redo och jag kämpar och kämpar!



Jag hoppas vi ses snart, jag saknar dig, alla dina smarta ord, alla dina fina ord till mig!



<3

2011-04-11 @ 22:33:11
URL: http://juliettte.blogg.se/
Postat av: Julia

dd

2011-04-11 @ 22:33:48
Postat av: Mikaela

Jag har sökt till civilekonom, men inriktning på service management och civilekonom med inriktning på handel och logistig. Även sjuk gymnast, haha :) Kämpa på med körkortet bruttan, you can do it! <3

2011-04-12 @ 18:17:44
Postat av: mikaela

med, logistik . sjukgymnast* menade jag haha

2011-04-12 @ 18:18:52
Postat av: Jessica

<3<3<3 fina Julia, jag tycker du är duktig som kämpar på!!

2011-04-16 @ 11:39:12
URL: http://mittgreklandsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0