j.

Första utdraget av kommande projekt.




"Om jag tackar ja, kommer mitt liv förändras. Om jag tackar nej, kommer mitt liv förändras då? Det var egentligen inget att fundera på. För jag visste precis hur mitt liv skulle se ut. Jag visste att jag skulle tacka ja, jag visste att jag skulle tack ja innan jag sökte. Men jag visste kanske inte att mitt liv skulle förändras. Inte att det skulle förändras snabbt, nästan lite för snabbt ibland. Jag hade ingen aning att det skulle bli som det blev när jag sa ja. När jag sa ja till något som då kändes som en självklarhet blev senare något som jag började tveka på. Hade jag gjort rätt val eller gjorde jag detta bara för att det var så jag skulle leva mitt liv. För det var väl bestämt. Eller?"



Om ni gillar't/hatar de eller vill ha mer så säg gärna till!
för jag vill veta vad ni tycker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0