j.

Idag skulle jag egentligen träffat Elin men jag har fått så ont i min tand igen.

Jag fick ju inflammation i början av januari eller precis vid nyår. Jag gick till tandläkaren för att dra ut min visdomstand men eftersom det är dem som gör att jag får inflammation. Men jag kunde inte dra ut den eftersom jag hade inflammation runt om den.. Jag fick pencillin men det blev inte bättre så jag fick starkare och det blev bättre men inte helt bra. Jag fick typ lära mig att inte äta på den sidan och bita lite i sidan. Sen nu har inflammationen kommit tillbaka..... Jag tänker inte gå till tandläkaren i skåne eftersom här nere får jag betala + att jag vet att de inte kommer göra något eftersom det är inflammation runt om den...

Så idag är det super fint väder och jag ligger i sängen och tycker synd om mig för jag har så ont i tanden!
men jag måste bli bra tills i morgon eftersom det är Open då!
puss j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0