j.

Jag har egentligen jättemycket att skriva om. Men istället för ni en lista.

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Fick tillbringa en heldag med mamma!
Vad gjorde du kl 08 imorse:
Började min körlektion
Det sista du sa högt:
De äter pizza (sa det till lillebror)
Det senaste någon sa till dig:
Skriv så originellt (lillebror till mig)
Vad har du druckit idag:
hm, mycket! Vatten,flädersaft,apelsinjuice
Vad var det senaste du köpte:
10 nya internet tester
Godaste glassmaken:
romrussin och lakrits
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag tror det till en del, sen tror jag även att kärlek kan byggas upp med tiden!
Trivs du med ditt jobb:
Nej, eftersom jag inte har något än.
Favoritklädsel:
Converse, Skinnjacka, jeans, kofta, t-tröja. Eller jeans shorts och ett slappt linne!
Favoritlåt just nu:
Selfmachine - I Blame Coco
Vad gör dig glad just nu:
När jag får andra att må bra! och när andra är glada! :D
Favoritgodis:
Lakrits och även karameller! Mums!
Sommarplaner:
Spelar massor av beachvolley, åka båt, titta på volleybollmästerskapen i polen.
Spelar du något instrument:
Verkligenverkligen inte!!!
Vad är viktigast för dig:
Närheten av familj och vänner! och även att få göra det jag själv vill!
Längtar du mest efter just nu:
Mitt körkort!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag snodde din lista! Hoppas det var ok! :)

2011-04-07 @ 08:05:35
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0