j.

redan ett nytt inlägg!
känner att det redan är dags,
jag skulle egentligen jobbat idag,
men fick gå hem lika snabbt jag kom dit eftersom jag blev helt yr och kändes som om jag skulle svimma.
jag vet inte vad det är med mig, kanske behöver glasögon eller något!
eller så är jag bara lite små sjuk och det är det mesta jobbigt.
och då även att lägga ost på ett band!
jag vill ha semester
speciellt nu när det är superbra väder!
jag vill inte känns ångest över framtiden.
jag vet lika väl att det kommer lösa sig,
men jag blir så orolig och då kommer ångesten lika snabbt
jag vill bara krypa ner i min mammas famn och
höra hennes röst när den säger :
- att allt kommer lösa sig, det är ingen fara!
p.s jag saknar min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0