j.

kanske träning 10 (?)
Jag gjorde det igen. Förra året på U21 kvalet så tog jag djävulsbalsam på mina knän,( djävulsbalsam är som tigerbalsam fast 10000 gånger värre) och efter den hemska upplevelse så sa jag till mig själv att ALDRIG och då menar jag ALDRIG ta det igen. Sen idag ett år senare tänkte jag men om jag bara tar lite, det kan inte göra någon skada. Jag trodde man blev smartare med åren, men jag blir tydligen bara dummare för jag fick så ont, eller det blev så varmt så jag började att gråta. Precis som om jag gjorde på kvalet. Jag fick kasta av mig knäskydden och in i duschen och försöka göra det bättre, men nej nej det blir inte bättre. Efter ett tag är det bara att härda ut.

Idag är det onsdag alltså passarträning, det gick bra idag. Äntligen börjar passen komma på plats. Det känns skönt.!

En annan tråkig sak om mina knän är att de är jättesvullna på baksidan av knäna. Ni vet när man sträcker ut sina knän så på baksidan där har mina knän svullnat upp. Det är bättre som om jag har ett runt knä. Så det blir att vila knäna i morgon.
Så just nu ligger jag med is påsar på knäna för att svullnaden ska gå ner + att djävulsbalsamet ska försvinna!

Kommentarer
Postat av: karolina

du e för söt. Hoppas det går över snart

2011-02-10 @ 09:57:36
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0