j.

Igår kväll när jag tittade närmre på bilderna jag tog på mig iförd myskläder så märkte jag en hemskt sak!
Jag har den äldsta tv jag har sett på länge. Kommer till och med ihåg att jag fick den när jag fyllde år för många år sedan, och jag tyckte den ur tuff. Men nu tycker jag inte längre den är tuff, utan bara ful och hemskt dålig.
Så jag tog med mig pappa idag och vi åkt till Netonnet och kom hem med en extern hårddisk och den här nya tv!
Så nu kan jag se vad som det är på tv och jag behöver inte gå upp för att byta kanal när eller när jag ska höga utan jag har en kontroll till det! Jag är riktigt nöjd! lika så med den externa hårddisken! Det har varit en underbar söndag och jag laddar inför en ny vecka med många körlektion men dock inte lika mycket jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0