j.

Om jag läser mitt förra inlägg så skulle jag ha övningskört idag. Det trodde jag igår.
Men igår kväll upptäckte jag att det inte var så.. Utan det var den 3 / 2 jag skulle köra. Så idag blev det en "pluggdag"! Får känna på att plugga igen efter att inte ha gjort det på snart ett år! Men den här gången pluggar jag på något roligt. Jag har redan börjat plugga på körkortet även om jag inte har börjat köra än. Men jag vet att jag kommer få det jobbigt med teorin så det känns skönt att ha börjat tidigt! 
Sen idag fick jag mina kläder ifrån Nelly!
åh det var mycket kläder som kom! 2 stora paket! Det har varit en bra 2 Februari =)

Så i morgon blir det att övningköra för första gången i Malmö. Blir nog en rolig utmaning.
Efter övningkörandet blir det förmodligen lite jobb hos pappa, det beror mest på hur jag mår!
puss j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0