j.

Idag efter körlektionen åkte jag hem direkt eftersom jag mår inte bra.
Jag drog täcktet över huvudet och bara sov.
Jag har insett att jag inte har någon aning om vad jag vill göra med mitt liv.
Så jag har gråtit och gråtit idag, fast mest egentligen var det för jag tittade på the OC.
Sista avsnittet på säsong 1. Ryan åker tillbaka till Chino och Seth får panik och känner att han inte kommer klara av att vara själv kvar i Newport.
och när den sorgliga musiken till det så bröt jag ihop för jag kände igen mig i Seth beteende.
jag ville agera precis som honom, jag vill bara rymma eftersom jag börjar få panik! Jag har ingen aning om vad jag vill göra. Jag vill inte plugga, eftersom jag har haft det hemskt jobbigt på gymnasiet så allt jag förknippar med att plugga får jag jättemycket ångest med. Men på ett sätt är jag nyfiken på att börja läsa på högskola. Sen
kommer ett till problem, vad ska jag läsa då (?).

Jag har ingen jobb, jag håller på att ta mitt körkort som jag aldrig kommer få. Fick massor av kritik idag för jag är så stressad när jag kör. Men jag är en stressad person. Jag säger åh nej om det kör en bil bakom mig, jag svär till bilen framför för den inte kör när jag vill. Eller jag gör ljud ifrån mig när jag inte gasar tillräckligt.
och på köpet av allt detta är min pojkvän tusen tals mil ifrån mig. Han som får mig att känna mig lugn.
Just nu suger allt.
Jag kryper ner i sängen igen, gråter lite och tittar på ett avsnitt till av the OC.
+ att jag laddar inför min sista jobbdag på pappas.
om inte ett mirakel inträffar och jag får stanna där ett tag till..
ett annat mirakel som kunde hända är om en trisslott kunde trilla ner i min hand och ger mig stor vinsten.
men pengar ger inte lycka, eller hur är det ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0