j.

åh vilken underbar söndag jag har haft!
vaknade när resten av familjen gick ner till hallen för den skulle spela match. Låg kvar i sängen en lång stund och tittade på ett nytt avsnitt av One Tree Hill ! åh det är så bra! Grät nästan igenom hela !
Efter allt snyfftade så satte jag på mig mina träningskläder och tog fram skivstången och gjorde lite rumpövningar!
Efter rumpövningarna tog jag ipoden och gick mot hallen!
I hallen mötte jag Sara & Karro som skulle till Mcdonals och jag blev över lycklig !
Efter donken blev det funk, jag skötte poängen, Karro skrev och Sara blåste i visselpipan när det var dags för byte!
Killarna vann båda sina matcher idag!
När jag kom hem sen var det städning av rummet som gällde, eller framför allt rensa ur alla mina kläder! Alla försmå kläder försvann och sommarkläderna åkte upp på vinden! Nu känns det tomt i gradroben.. alltså en orsak till att köpa fler kläder!

Varje dag som går saknar jag David mer och mer. Efter att ha varit med honom varje dag i 1 år och 10 månader så känns det väldigt tomt utan honom.. Men förhoppningsvis så ses vi snart igen!
puss j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0