j.

Det heta ämnet här hemma ikväll är Os i London nästan år!
Pappa & mamma var på OS i Athen och efter jag har fått höra nu i många år hur underbart det var så ska jag dit!
Biljetterna släpps den 15 mars så då ska pappa beställa till ; Beachvolley, volleyboll, friidrott, handboll, simning, tennis, och fotboll. Jag är mest sugen på beachvolley, volleyboll, friidrott, handboll och tennis!
Så förhoppningsvis får vi biljetter till detta ! Jag hoppas verkligen att vi får biljetterna för att komma till OS hade varit en dröm! Så just nu känns det mycket pengar att lägga ut men vet att det kommer vara värt det!

Kommentarer
Postat av: karolina

mari ska spela OS. :)

eller de är sjukt nära att kvalificera sig dit.

2011-02-07 @ 10:13:51
Postat av: emma

sv: nej jag såg precis klart på säsong sju, men jag kommer INTE kunna hålla mig tills säsong åtta är ute på box, haha. jag hittade den sidan förut också, men är det svensk text på dom avsnitten eller finns det att ladda ner typ? tror jag är för LAT för att titta utan, haha.



hoppas allt är bra med dig med julia! PÖSS.

2011-02-07 @ 20:33:48
URL: http://tightlikeatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0