j.

Det var längesen en uppdatering nu.
Jag tyckte jag hade uppe tempot där ett tag med att skriva ett inlägg om dagen.
Men sen blev jag för bekväm tror jag.
Okej detta har hänt / kommer hända :
Jag har spelat sm-kval. Det var ett jobbig början pga många olika orsaker men det blev bra till slut och jag är mycket nöjd med min insats och laget. Tror det här kommer bli ett bra SM.
Jag fick en jobbintervju som jag fick ställa in eftersom jag har fått feber + 3 stora hemska munsår.
Så nu ligger jag i soffan och tycker synd om mig.
Jag har precis tagit ett lång bad och samtidigt tittade jag på Sex and the city.
I morgon har jag min första körlektion i Malmö, tror fan inte jag kommer överleva.
Så jag ligger nu i soffan och lyssnar på trafikboken på datan. Men det känns inte lönt efter jag uppfattar knappt inget dem säger, kan vara för jag har nog fortfarande feber.
Min intervju var jag riktigt taggad för. Det var i en skoaffär i Lund och jag kände att det här var min chans.
Jag ska försöka få en ny intervju så snabbt som möjligt!

puss j.
+ jag har även shoppat upp alla, och då menar jag ALLA mina pengar. Internet shopping är livsfarligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0