j. 1

wow välkommen 2011!
det blev ett bra nyår. Det blev precis som jag ville ha det kände jag.
Bara några få hemma hos oss med god mat och trevligt sällskap.
Efter alla raketer så gick jag nästan och la mig.

När jag vaknade i morse så tänkte jag på vilka mina nyårs löften är..
Jag ska börja träna sa jag till mig själv igår.
och i morse så tog jag på mig joggning kläderna och börja gå ut i det mycket fina vädret.
När jag kom utanför dörren så var det glashalt! Precis som en isbana så när jag kom till plantis som är 50 m ifrån lägenheten så vände jag och gick hem igen eftersom det gick inte att gå!

Så välkommen år 2011! Nu kör vi !
Och det bästa är att jag tror att rimliga drömmar går i uppfyllelse !
Eftersom mitt nästan drömresa var att åka till London! Och det blev så, i Juni åker vi till London!
puss j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0