j.

Jag hade glömt hur mycket volleybollen spelar in i mitt liv. Speciellt nu när jag är hemma.
Det smittar av sig när både mamma & pappa tränar och lillebror spelar. Jag har ju även börjat tränar med killarna nu. Största avledningen är att det är lättast (?) eftersom mamma, pappa och lillebror tränar med killarna + att jag bara vill träna pass och jag får så mycket mängdträning i pass på killarnas träningar.
Jag hade glömt hur mycket volleyboll det finns här hemma. Varje dag är det träning, på helgen är det match och på kvällen tittar man på volleyboll på tv. 
Jag hade även glömt hur kul det är att allt handlar om det. Det är faktiskt kul. Nu eftersom jag har haft uppehåll länge. Så känner jag ingen press eller stress. Utan det är bara kul. och som det känns nu vill jag bara att det ska vara kul.

Men samtidigt som jag tycker det är kul, vill jag kunna prestera på topp. Så att träna lite knäböj här hemma i eftermiddags var inget konstigt. Att gå och ut springa är inget konstigt. Eftersom jag vill blir bra igen, vill ligga på topp.

Så jag kommer stanna hemma ett tag nu och träna. Detta är inget emot David att jag vill flytta ifrån honom, absolut inte! Hade mer än gärna velat att David kunde bo här nere och jag skulle kunna träna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0